Nimma 2011.12.27. 22:12

2011.12.27.kedd.

 Sziasztok.!

Sok minden zajlik,így az élet is.Reggel megetettem a nyulaimat,mert ugye bár azok is vannak,és az aprócska kölyköket is szemügyre vettem.Mint a kis mackók,körülbelül olyanok.Ezek után,reggel bementünk a városba,és hazafele már egy kis csomag labdával tértem haza.( Persze hogy Nikenak.: DD )A délután folyamán,egy erdei sétára tettünk szert.Mintha a tavaszban sétáltunk volna,körülbelül olyan meleg volt.A hőmérők döngették a 14 °C-ot is.Szóval,meleg egy időjárás volt így télen.: DD.A séta vége felé a telkünkön mentünk keresztül,és egy rövidke kis agility gyakorlatot csináltunk.Amikor evvel is végeztünk hazafelé vettük az irányt.Póráz a derekamon,s a végén egy kutya [ Nike ],s így futottunk keresztül a falun egészen hazáig.Az ajtón belépve kicsit fáradkásan cammogott végig Nike az udvaron,de ott volt,ott volt az a bizonyos az udvar közepén,így hát egyből visszatért az erőnk.Labda a szájban,s a kézben,ééés dobás.!Szaladás a laszti után fáradhatatlanul.Zsebemből előkotorásztam egy kis meglepit.Az új labdát,egyből rámered a szeme,és már futott is volna utána.Nem kellett sokat néznie rám a boci szemeivel,mivel egyből levett a lábamról,így már futott is a száguldó játék felé.Aztán a játék után jöhet a munka.Egy kis szagnyom keresés.Nike a pincébe,és én az udvarra mentem,hogy a játékot elrejtsem.A megfelelő helyre letéve,kihoztam a kutyát hámmal és pórázzal,utána pedig elengedtem,és indult a munka.Ezt jó párszor megcsináltuk,és hát az élvezet megvolt mivel a végén a dicséret a labda volt.Miután már lefárasztottuk teljesen egymást,jöhetett a jól kiérdemelt kaja.Ezt megkapván,búcsút vettünk,hogy majd holnap minden kezdődik a legnagyobb kalandokkal elölről.Otthon még fontam Nikenak egy nyakörvet,amivel majd otthon gyakorlatozunk.


Séta utáni állapot.!: DD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajándék felavatása.!: DD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenkinek további szép estét.!

A bejegyzés trackback címe:

https://nimmanike.blog.hu/api/trackback/id/tr873500226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása